vad hände liksom?

Men Gud, vad gör jag nu då? Hur ska jag tänka nu? Ni förstår inte huuuuuuuuuur många tankar som for igenom min hjärna just nu. Det är helt enkelt vinna eller förlora.
Men det blir nog som vanligt, vilket jag än väljer så kommer det kvarstående vara det rätta.
Jag lär stå där tomhänt ändå till slut. Känner ni hur positiv jag är? Hahaha. Men vad ska jag göra.
När allt går som jag vill så är det ändå inte rätt. När jag gör allt fel, ja så blir allt fel. Ganska logiskt!


Frågan är vilket som är värt att satsa på.
Eller så hänger jag bara på och verkar lite oberoende.
Ja, det kan kunna funka.


Hade en skön dag på jobbet idag faktiskt. Det gick bra, inga dystra miner. Man höll låda hela dagen.
Jag borde ha varit så sjukt trött imorse egentligen. Kom ju inte i säng förns vid 2 tiden igår och skulle upp innan 7 idag. Men jag kom upp och var inte så jävla trött, som jag i vanliga fall hade varit. Det var värt att sitta och vara övertrött med den "arala" mannen från malmö. Det var kul, jag skrattade så jag fick andnöd. Det behövde jag. Aldrig har en webcamera varit roligare kan jag tala om för er. Första mannen i världshistorien som inte ber en "ställa dig upp", "vad mycket kläder du har". Jag skrattade och skrattade och skrattade. Det blev lite internskämt så spelar ingen roll om jag drar dom här och nu, för ni kommer varken förstå eller tycka att det är roligt.
Nåja.


Kommentarer
Postat av: Lissan

Det kallas för Murphys lag Honey :-(

Det som kan gå fel...går fel!

Och om absolut ingenting kan gå fel...så gör det det ändå..till slut...hahaha

Optimistiska Ligan häää??

2008-05-20 @ 20:59:57
URL: http://lissans.blogg.se/
Postat av: j.

Hahahaha. jävla skit Murphy alltså! :( hahahah

2008-05-21 @ 00:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0