hej och hå

Host host. Nu så.. nu var det minsann min tur att bli sjuk. Jag orkar verkligen. Har varken råd eller tid att vara sjuk.
Ont i halsen och feber.. tummen upp. Precis det här jag ville veckan INNAN jag ska operera tandjäveln.

Nåja, finns annat som piggar upp livet just nu. Går bra på jobbet igen. Back on track! Imorgon ska jag äntligen till frisören hur jävla hög feber jag än har. Skiter it. Jag måste.
Sen så har jag sovit mysigt inatt. Vilket jag vill göra på söndag igen, så please. Jag vill bli frisk nu!

Känns som att jag har taggtråd i halsen. Inte för att jag någonsin haft det. Men kan tänka mig.
Sen kan jag tala om att jag använder glasögon. Ja, jag har blivit sån. Med dålig syn. Blir kallad sekreteraren på jobbet.
Men personen som kallar mig det, får mer än gärna kalla mig det så, he he eeeee.

Nu ska jag avlida lite... puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0