Ja, hej det här var Josefine ifrån...

Den säger jag inte ungefär 4354346 ggr om dagen. Idag lite extra eftersom att jag jobbade extra idag också.
Tävling, mitt lag vann. Kanske inte tack vare mig direkt. Jag och Johanna kammade iallafall hem varsinn ask choklad. Emilie också. Jocke fick en vinflaska som han absolut inte ville ge mig. Taskigt kan jag tycka!

Började på mitt gamla, haha.. mitt och mitt.. det första projektet jag satt på. Kände mig som nybörjade. Till slut kom jag tillbaka till min grej och sålde bra som fan. Sista timmen, dessvärre. Nog om nog. Det är cool. Extratimmar = extraCASH!

En ledig dag den här veckan känns dock liiiite tungt. Men vad gör man inte?

Nu börjar en romantisk film på femman. Jag ska absolut se den! Jag är på romantik-mode just nu.
kiss kiss, hug hug.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0