Sanningens ögonblick

Helt ärligt har jag tränat EN endaste gång sen jag började jobba. Nu kommer ångesten upp över öronen. Jag käkar "middag" klockan 23.00 på kvällarna är vaken en timme sen går jag och lägger mig.
Det är verkligen inte okej någonstans. Det bästa med det är väl att jag kan erkänna det. Jag måste göra en förändring annars kommer jag bli fet, må dåligt och låsa in mig i min säng och äta ännu mera.
Jag måste få in rutiner i mitt liv så det matchar. Måste gå upp så jag hinner frukost (UTAN att få ont i magen) sen komma till jobbet pigg och alert och sen äta min "lunch" 16.00 och sen ta något lätt på vägen hem. T.ex en frukt! Ska det vara så jävla svårt egentligen? Ja, när man är hungrig som ett arsle så ja, då är det tamejfan jobbigt!

Sen vill jag börja träna med. Tror att jag ska böra göra det på väg hem från jobbet. Packa väskan på fredag, sluta jobba, åka till gymmet sen hem, ta det lugnt. Lördag då gör man det man känner för t.ex supa eller knulla.. vad vet jag. Kanske träffa sin blicande pojkvän och göra både förstnämda. Sen tränar man på söndag igen?

Jaja, nu ska vi bara se till att det blir av också. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0