vem är den skyldige?

Okej, nu är det inte första gången eller andra gången jag svarat i telefonen då jag sover. Men jag var tvungen. Det var ju DOLT NUMMER. Vem är denna här dolt nummer som aldrig ringer dagtid. Jag förstår ingenting. Sen att jag inte ens minns samtalen är ju inte mitt problem direkt. Jag minns att jag frågade vem det var och jag tror att han svarade: vem tror du? men jag är inte säker om jag ska vara ärlig. Vet iallafall inte vem det var jag pratade med. Frågade F om det var han. Det var det inte. Om Du, anonym läser min blogg...please, tell me. Vem är du?

Sen hade jag som vanligt, varje natt missat samtal ifrån Christoffer. Sen var det någon mer som hade ringt. Varför är jag så poppis då jag sover? Kan inte folk ringa vanliga, dödliga tider då man är vaken och iallafall kommer ihåg det man vill komma ihåg av ett samtal. Ok?


DOLT NUMMER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0