wass is da pråbbs!?

Världens jävla negativaste svacka löper runt på jobbet. Alla är helt down, alla säljer skit. Skitsiffror. Tillochmed från min sida *harkel* inte med flit. Jag vet inte vad det är. Men nåja, idag ryckte jag upp mig och drog till ordentligt i kragen.
Men sen så självklart så börjar visdomständerna retas med mig igen. Tog Citadon idag. Vore det inte farligt skulle jag fan knarka citadon. Allt blir så mycket lättare, skönare och lite högre. Jag är ingen knarkare lovar.
Tar knappt värktabletter. Men nu är det pain. Jag får ont i öronen och halsen tack vare tänderna. Får dessutom febertoppar som småbarn får när dom ska få nya tänder. IT HURTS!


Imorgon ska jag på äventyr. Vilket jag ser fram emot. *LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0