Bästa helgen på riktigt länge!

Igår fick jag ett samtal mitt i min skönhetsömn klockan 12.30: "upp och hoppa med dig, dra på dig smink så kommer vi och hämtar dig snart!" eh va tänkte jag. Vem är du? Det var Jonathan, en av min brors närmsta vänner.

Det var bara att hoppa in i duschen och göra sig iordning. Äntligen lite action i mitt liv. Jag skulle till Norrtälje och fira min storebros födelsedag med HANS vänner. Grattis, äntligen!

Blev upplockad vi satt som sillar i Jontes lilla bil. Men det var väl mysigt. Haha. Sen kom vi fram till en restaurang där vi skulle ha överraskningsfesten för min bror. Vi står och väntar på honom, han kliver in och ser sjukt arg ut. Det första han säger är: "är det någon som ha deo på sig?? jag har varit sjukt nervös hela dagen". Sen sätter vi oss till bords, beställer in massa kannor öl och annat gott. Jag blir såklart bästis med min brors bästisar. Tills dom berättar att jag är snyggaste tjejen vid bordet och min bror blir galen. Men bara för en sekund. Jag satt mest och fnissade.
Jag hade Fenger som bordsherre till vänster om mig, och min bror till höger. Och bröderna snygg mittemot.

Sen skulle vi fara iväg till Norrtäljes nattjklubb. Det var riktigt kul. Tills bror blir sentimental och berättar massa saker och jag bryter ihop och gråter som fan. Jag gråter aldrig på fyllan. Men ojoj, det var noll stop. Fenger är hyvens kille och tröstar mig och torkar bort mina tårar och säger att jag inte ser för hemsk ut. Ok, tänkte jag. tills jag går in på toaletten och ser mina fina svärta streck utåt från ögonen. Tack Fredrik! Sen börjar dramat.

Jag finner min första dansparter som är broder-snygg-2, den yngre. Vi cynkar jättebra, har askul och dansar röven av oss. Sen försvinner han och jag dansar med min brors, flickväns, lillebrors bästa vän. Vi dansar rumpan av oss.
Sen går vi ut och då tar han tag i mig och säger att det är någon kille som gått runt och sagt till honom och broder-snygg att dom inte får dansa med mig för att jag är Törnbergs lillasyster. Jag lackar. Och han är gullig och säger att han inte bryr sig! Vi går in och dansar igen. Sen försvinner han och broder-snygg2 kommer. Vi dansar, går ut och röker. Sen på väg in tar han tag i mig och ska också prata med mig. Han skulle förklara att han ville ha mig osv men att han inte kan pga respekt till min bror. Ok? Jag lackade igen. Ska jag vara singel i resten av mitt liv för att min bror har en stor oseriös käft och alla tror att han ska döda alla killar jag träffar? What's the deal? Så jag blev irriterad och tyckte att han skulle skita i det. Nej, det tyckte inte han. Han ville hångla upp mig upp o ner direkt. Men nej, han kunde inte. Till respekt av min bror.
Sen tänkte jag traska därifrån, då tog han tag i mig och tyckte att jag borde förstå honom. Nej, jag förstod inte ett dugg.
Sen så tyckte jag han var dum som inte ville pussas med mig iallafall. Sen skulle han förklara att han inte var en bra kille för mig och att jag ska skaffa världens bästa kille. Yeah, men come on. Den har man inte hört förr. Nu ville jag gå igen. Då ville han kramas. "Men du förstår väl mig nu? jag vill ha dig, men kan inte ha dig!" Jobbigt.

Jag fortsatte dansa med min första danspartner som jag tror hette Emil, ingen ville rätta mig heller. Sen började han och broder-snygg2 prata. Det såg allvarligt ut. Dom gick ut. Jag gick inte efter.

Sen försvann alla. Jag hittade broder-snygg1 och vi kom överens om att jag skulle radera hans nummer.
Men jag smstrackade honom ändå eftersom att alla bara lämnade mig. Men jag hade fortfarandr tagit bort hans nummer. Sen var det dags för oss att dra oss hemåt till min bror för att sova.

I taxin sitter jag med broder-snygg2 på ena sidan hålla min hand. Över min höft liggandes mot mig har jag broder-snygg1. Och i fram sitter Dansken som tar tag i min andra hand. Och så Fenger som sitter i hörnet med sina pizzor.

Vi kommer upp jag slänger mig i den uppblåsbara sängen med min klänning utan strumpbyxorna. Efter kommer boder-snygg2, vilket inte gjorde mig någonting. Jättemysig sked. Men utan snusk. Han låg och ryckte i fingrarna och försökte kontrollera sig hela tiden vilket jag tyckte var komiskt och lite jobbigt faktiskt. Så han tog bara tag i mina händer hela tiden. Sen kommer Dansken och tror att han ska sova med oss. Eftersom att vi säger nej så "hotar" han med att säga till min bror "din syrra och broder-snygg2 ligger i samma säng". Han sov med oss ändå. Fan.

Efter några timmar vaknar jag av att broder-snygg2 håller om Dansken och dom ligger med halva kroppen (den övre) utan för madrassen. Jag tittar upp och ser broder-snygg1 med och vi börjar skratta helt hysteriskt. Dom märker det och försöker komma upp. När broder-snygg2 försöker komma upp tar han tag i min lugg och drar sig upp och myser till med en sked igen. Vilidigt misigt var dit! Sjukt länge sen jag fick skeda på riktigt. Och hela natten. Tillochmed benen ihopslingrade. Vilket inte var särskillt skönt iofs. Men ändå, himla mysigt.

Sen börjar grabbarna snarka som fan. Askul. Isabelle ringer mig. Det första hon säger är "Josefine... har du sex?"
Vilket jag absolut inte hade. Som mest fick jag väl en hand över rumpan ibland, "trycka-sig-mot-rumpan" grejen och en liten puss på ryggen. Så, öppen jag blev om det då. Men nu vet ni. Jag njöt av skeden iallafall. Närhet ni vet.

Sen vaknar alla andra och alla samlas i ormgropen. Det luktar verkligen manssvett överallt. Dom beter sig som vilddjur. Broder-snygg1 tvingar mig göra kaffe åt honom och säger att jag var "sjuuukt på honom". Ja, jag berättade att jag var/är kär i honom. Min bror blir så där smågalen igen. Vilket var väldigt roligt. "Ja, men jag ääääär ju jäääättekär i J!" Sen när vi är i vardagsrummet någon timme senare kommer broder-snygg1 bakom mig och kramas med mig och säger att jag var gullig som gjorde honom kaffe. Min bror höjer på ögonbrynen "faaan, sluta krama min syrra!"

Sen åker jag och grabbarna hemåt igen. Vi åker till Campino och käkar pizza. Sen kommer vi in på porrfilm. Vilket Dansken tyckte var roligt "tänk på att det här är Turks lillasyster vi sitter med". Sen kommer vi in på något inom något minns ej vad nu för det broder-snygg1 kollar på mig "du och jag baby, du och jag!"

Det jag lärt mig av den här helgen är att min brors kompisar inte skulle banga på mig. Kan ju kännas trevligt.
Någon/några av mina tjejvänner pratar för mycket om saker med min brors vänner.
Det finns någon som kan sova lika mysigt som jag alltid vill. MEN han kan inte ha mig. Once again...

Jag är bajsbakis just nu och kom på att jag ska jobba imorgon. Igen, sen igen igen igen.

Nåja, jag har haft så sjuuukt sjuuuuukt kul!




Min bror håller tal. Kalasfull!



Min skedis på golvet, haha.



Min bror som moggis.



Min bror som ännu mera moggis.


Grattis igen bror. Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: J

Yeesh skriv en bok ^^



Skoja, kul läsning ju =) Men vfn klart du ska ligga me alla hans polare, dom verka sköna ju ;)

2008-10-06 @ 10:13:16
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: J

Tanken innan var att skriva nåt vettigt. Det sket sig. Flåt.

2008-10-06 @ 10:13:35
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: sylvia

måste säga att jag tycker din bror är väldigt fjantig som inte "låter" dig. herre min hjärtanes. han är en yngling med barn.



och sen kompisarnas ihärdiga sägande att "vi vill ha dig, men vi kan/får inte".. jag har alltid hatat den meningen . aaaaaawrghghh. jag blir mest irriterad vad alla sagt :D ahhaha

2008-10-06 @ 11:27:41
URL: http://sylvia.orgypistol.com
Postat av: Niclas

Min systers pojkvän lär aldrig mer komma till vårat hus, med tanke på vad han gjorde för några helger sen så känns de inte som att jag kan garantera min familjs säkerhet med honom under samma tak. "Han drog kniv mot polisen"



Iaf, han vet att om han närmar sig vårat hus så sänker jag honom. Ingen av mina syskon ska behöva känna sig otrygg pga någon inavlad idiot som gillar att jonglera med knivar. Har faktiskt lite dåligt samvete över att jag ens låtit honom närma sig bostaden tidigare..



De är inte lätt att vara äldst av syskonen, spec inte i en problemfylld vardag.



"men din bror borde låta dig göra vad du vill, dvs. så länge du vet vad du gör" :)

2008-10-06 @ 13:47:19
URL: http://niclasfredrixon.blogg.se/
Postat av: Tutten

Sylvia - det var inte min bror som ens hade sagt något.

2008-10-06 @ 23:10:51
URL: http://josefinet.blogg.se/
Postat av: Tutten

hahaha vad kul att alla tog det så seriöst när det inte ens var min bror som sagt något. och absolut inte var seriös!! woohoo

2008-10-06 @ 23:12:28
URL: http://josefinet.blogg.se/
Postat av: Alina

Ha en trevlig kväll! :)

2008-10-06 @ 23:15:48
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0