Friiiday oh friiiiday!

Min Första lediga dag. Oj oj ooooj vad skönt det är att sova! Ska till och med göra mig en rejäl frukost alldeles strax. Ska bara samla krafterna och ta tag i det. Strax.

Har sovit helt djävulskt skönt. Det var verkligen läg för lite time-of-wörk if you know vad jag säger? Måste hinna göra lite saker innan 15.00 då jag faktiskt ska dra till jobbet igen. Inte för att jobba. Men för att bli full och sjunga Sing Star!
Jag vet, jag bor på mitt jobb. Men hellre det än att bo hemma och jag är faktiskt seriös.
Skönare stämning, skönare människor på mitt jobb än vad som kan hittas i det här råtthålet.
Hemma hos mig alltså. Har kanske sagt 5 ord till min pappa den här veckan och det är "vad fan finns det för mat hemma?". Roligt va? Naj. Men vad ska man göra. Sen så står det disk över hela jävla diskbänken som vanligt när jag inte tar tag i sakerna. Jag orkar inte, suck stön och grymt. Jävla grisar man ska leva med.

I have too take my pick och pack och flytta snart. Och nej, inte flytta från problemen. Men kanske skapa mina egna och faktiskt bo som jag vill och inte få sinnesutrbott var femte sekund för att människor (min famil) inte vet hur man sköter ett hushåll utan min hjälp. Om man inte skriker på dom och kanske kastar en tom toarulle på dom.
Skulle jag våga, skulle jag fotografera och lägga ut hr. Men jag gör det inte. Jag vill att min pappa ska träffa sig en kvinna. En kvinna som kan hålla koll på honom och tvinga honom att städa med hjälp av någon slags mutning. Vad skiter jag blankt i för jag kommer inte bo kvar här då. *ler*

Jajuste, idag ska jag bli full.

Kommentarer
Postat av: deac

"vad fan finns det för", inte undra på att du går hungrig

2008-10-10 @ 11:55:05
Postat av: deac

"vad fan finns det för", [BLIR 5 ORD] inte undra på att du går hungrig

2008-10-10 @ 11:55:27
Postat av: Tutten

deac - okej, jag vet

2008-10-10 @ 12:15:27
URL: http://josefinet.blogg.se/
Postat av: Lissan

Ehh...vänta nu...vare idag du skulle bli full ??

Höhöhöhö



kyss då´ra

2008-10-10 @ 21:18:05
URL: http://lissans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0