Friiiiiiiiday!

Igår var det torsdag. Igår sög min arbetsdag arselhåla. Jag var på så sjukt dåligt humör för att min röst är paj. Så fort jag satt i ett samtal så tappade jag rösten. Harklade. Den kom tillbaka i 2 sekunder. Försvann. "Kan du inte ringa mig en annan dag istället så är du jättesnäll?" OKEJ! Sen fick jag bara prata med pensionärer som absolut inte hörde och hade noll pengar och med det andra packet, de arbetslösa som inte har någon inkomst. JAHA!

Sen när jag väl ryckt upp mig och blivit på ganska bra humör igen kommer jag fram till en kille som skriker på mig direkt:
- ah hallå?
- hej, jag heter Josefine och ringer från bla bla blaa...jag söker bla bla
- EEHHH VAD FAN VILL DU HENNE?
- ehm.. jag skulle vilja tala med henne om en sak
- ah, men du hon vill inte prata med dig!
- ooookej..
- du kan väl förfan ta det med mig istället? ELLER?
- jajo, om du har tid att prata med mig så
Jag berättar konceptet. Han blir skitarg igen. Då lackar jag.
- Men du, det var bara det här jag ville, ha en fortsatt trevlig kväll. HEJ.
Klick.

Vissa idioter och vissa är stjärnor! Det här var ett praktexempel på en jubelidiot som jag mer än gärna hade gett en käftsmäll. Jag aaaaaavskyr otrevliga människor.

Nåja, idag är jag ledig. Jag skla vila upp min röst. Vila upp min kropp så jag är på strålande humör på söndag då det är dags igen. Vad gör man idag då med -28:- på kontot???? Någon idé??

Kommentarer
Postat av: J

Segt med rösttapp =/



Men du börjar bli som en tidig knivlisa, askul att läsa =)

2008-10-03 @ 11:38:11
URL: http://kreftans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0