Helgsjobba

Är nog det jobbigaste jag gjort i hela mitt liv. Å till råga på det så hade jag så sjukt ont i min mage igår så att jag inte ens kunde koncentrera mig. Men hindrade det mig för att gå till jobbet igår iallafall? Nepp! Jag åkte dit iallafall även fast magen vred sig sjuttioelva varm mellan varje station. När jag väl kommit till Gärdet ville jag avlida en smula.
Fick springa till bussen, vrickade foten. (ovan att springa) när jag kom på nästan suckade busschaffisen åt mig.
Sorry då att jag ville hinna med första bästa buss för att dö på jobbet i magvärk. Kunde inte ens fisa.

Jag sålde 2000:- UNDER min budget. Jag hade 10 av 100 möjliga samtal. Sålde till 5 av dom.
Men igår fick jag prata med en naken kvinna (check, hon köpte.) en man som jag antar fick sig ett fint blowjob eller liknande. Jag hörde ljud och han var lite frånvarande. Mattias en annan coach satt o lyssna på mitt samtal och började skratta. Sen fick jag prata med EN kille som blev FEM killar. Dom hade nog tråkigt en söndag.

Sen blev jag hämtad av Heidi och Kalle. Käkade på Max. Fixade Heidi's hår. MISSADE Ensam Mamma Söker. Heidi blev nöjd med håret. Jag blev nöjd.

Sen kom jag hem, gjorde matlåda. Som vanligt: nattetid! Hoppade in i duschen. Sen var det dags att slå sig till ro i sängen. Ringde ett samtal. Somnade med blött hår!!! Jag ser ut som en risbuske idag... nu.

Därför ska jag gå till plattången nu och försöka göra underverk. Jag har ett arbete som väntar!

// Trollet

Kommentarer
Postat av: Lissan

Jobba helger e faen inte kul alltså!! Stackare



Ensam mamma söker..??

Men Josefin då! :-)

*viskar* en av snubbarna har jag snackat me på nätet o Msn...som tur va så upptäckte jag i tid att han va heelt skruvad...hahahaha...men d e en annan historia :-)



Puuuuuuss!



2008-10-13 @ 19:58:22
URL: http://lissans.blogg.se/
Postat av: Tutten

VA VEM??? :D:D

2008-10-14 @ 09:36:17
URL: http://josefinet.blogg.se/
Postat av: Mli

Oooh, vadå? Söker du nytt jobb? Jag kan bli som Blondinbella med egen assistent i form av Tutten. Vilken succé! (Ringde förresten Bussterminalen nyss och de hade fått in min plånka! Pengar kvar och allt, helt otroligt)

2008-10-14 @ 09:54:12
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Vilken tur att det finns web-TV nuförtiden då.



=)





http://www.tv3.se/content/blogcategory/1650/1712/

2008-10-14 @ 20:29:04
URL: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0