Åh tack för den

Idag när jag kom hem fick jag en psykisk käftsmäll då jag steg innanför dörren. Lillebror kommer emot mig, allt går i slow-mo. Jag frågar vad han har på halsen. Han låtsas harkla och går vidare. Jag såg ju att det var ett sugmärke.
Min lillebror har sugmärke på halsen. Min lillebror har en flickvän som är våran granne.

Förstår ni vart käftsmällen kommer in? Min lillebror har en flickvän som bor granne med oss.
Själv vill man ha en människa som inte ens bor i samma stad. Och man blir galen för egentligen skulle man vilja dra på en gång och aldrig mer komma tillbaka. Men det går inte just nu. Nej, då kommer lillebror och har en flickvän som GRANNE!

Den behövde jag verkligen idag efter mitt utblottade SMS jag skickade igår. Jag var varken full eller ledsen.
Jag bara öppnade mitt hjärta lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0