Andnöd

Det finns ju massa ord för alla slags fobier man har. Eller kan tänkas ha. Undrar vad dom skulle kalla mina fobier.

1. Människor som är yngre än mig själv. Människovalpar som kör omkring med sina mopeder och och tänder en cigg utanför pizzerian varje dag. Männiakovalpar som sätter sig vid ett matbord inne på pizzerian och börjar måla naglarna på varandra. Människovalpar som kommer in med DUNJACKOR den enda dagen i september då vi haft 20 grader varmt och människovalpen säger "asså det är så jääävla kallt idag man fryser ju arslet av sig".

Utslag: Jag går omkring i cirklar och hyperventilerar, och ser en bild framför mig i huvudet då jag går fram och ger dom en varsinn lavett och säger "skärp er!"

2. Människofolk som är jättejättejättesnygga. MEN titta längst ner på människan, på fötterna.
Vad är det för jävla ROSETTER jag skådar på skons överdel med dom största ögglorna jag sett?
Har dumbo tappat sina öron?

Utslag: Inga fler drömmar om framtida förhållande med den personen

3. Människor som gråter.

Utslag: Tårar

Kommentarer
Postat av: J

1. Du är rädd för att bli gammal

2. Sånt är skitfult

3. Klart det är så



Gratis är gott, snott är godare ;)

2008-09-04 @ 14:59:52
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Människovalp har man ju en gång själv varit.

Jag var riktigt otäck som människovalp.

2008-09-07 @ 10:15:57
URL: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0