Avundsjukan kväver mig

Jag vill också vara kär. Jag vill vara jättekär. Kär kär kär. Och helst i någon som är kär i mig med. Jättejättemycket. Och som gärna bevisar det och inte bara genom små ynka ord. Utan hujeda mig. Lite ledsen i ögat blir jag.

Nåja, ska inte ta till med några desperata försök till att någon ska bli kär i mig. Typ visa tuttarna eller något.
Vem vet, snickaren jag ringde igår på jobbet kanske ringer upp och frågar efter mig. Vem vet.. Han köpte iallafall tjänsten utav mig. Spärrtjänsten. Inte någon annan tjänst.

Jag och kollega:

jag: YES! han köpte min tjänst
kollega: fan då.. ingen som svarar när jag ringer
*jag får ett samtal*
jag: helvete, jävla surgubbe han ville inte ha mina tjänster!

Utomstående kan ju undra vad det är för tjänster vi säljer egentligen.

Och ja, för den som bryr sig så trivs jag jättebra på mitt jobb. Har redan signat mig inför Sing Star kvällen den 10:e oktober. Det bjuds på pizzaslize och dricka. "(18 års gräns vid baren)" vi har alltså en bar också. Jag bangar ej!

Min chef/coach han är rolig han.
 
Coach: den som inte vågar skriva upp sig på listan kan skicka ett mail till mig så skriver jag upp den
Annan kollega: men Josef.. du har ju inte ens skrivit upp dig själv!

Kommentarer
Postat av: robin fröström

SV; Tackar =)

2008-09-28 @ 11:44:20
URL: http://www.stilrobin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0