Das is ich!

Japp, det är lördag och jag är hemma. Jag är inte ute och ramlar omkull, raaaaamlar omkull. Utan nej, jag är hemma och håller mig i skinnet. Det är precis det jag gör. Har gnagit i mig ett äpple. Hade vi haft någon flaska med gott vin hade jag iofs säkert korkat upp den, druckit ur och blivit lajbans. Därefter hade jag gått igenom min telefonbok och ringt något nummer... ifall jag hade velat. Som tidigare sas så var jag sugen idag. Men nej, jag håller mig  skinnet.
Alltså sugen på hud. Inte alkohol. Jag har blivit en sjukt stark individ som inte släpper efter för någonting. Tack jag vet, jag är så sjukt självständig och duktig. Alla dagar. Ska bara påminna mig själv om att fortsätta med det.

Fast nu så började jag lyssna på sjukt skön musik och benen börjar genast röra på sig. Uuuuuuhhh!
NEJ JOSEFINE.. ekonomin denna månad, ekonomin.

Och nej Emelie (bumbin) det blev inge ligga idag. Sluta tjata på mig. ;-) Jag vet inte varför alla vill att jag ska ligga hela tiden. Är jag så jävla bitter av mig? Jag kan lika gärna stå emot ett tag till. Tills jag har mitt på det torra när jag vill. Och inte bara när Den vill. Hihi.

Ska nog sätta mig med ett glas äckligt vin och gå igenom min produkt. Lära känna den lite mer. Och bli ännu bättre. Yes. Jag har stora planer på G!

oooh.. nu dunkar basen igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0