Freitag!

Se så ja! Jag låg och vred och vände på mig imorse när klockan ringde och försökte känna efter ifall att jag verkligen hade lust med att träna. Jag sket i lusten och tog tag i det iallafall. På med kläderna och gå till bussen.

Gick igenom vanliga programmet. Men nu ska jag öka vikterna tydligen också. Han vill verkligen döda mig. Jag ser det på honom. Jag ser det i hans ögon. Man kan inte missa ögonkontakten med honom. Den är dödande. Och inte på ett sexigt sätt alltså! Det är ju trevligt att träna så här pass tidigt på en vardag. BARA pensionärer på gymmet.
Jag råkade spruta rengöringsmedel(vatten) på en av tanterna som hade cykeln bredvid mig.
Ganska pinsamt. Men hon sa bara "skönt med lite svalka" Nåja, tycker du det så!

Sen var det time för löpbandet. Alltså.... mitt i allting börjar jag tänka på snusk. Riktigt mycket snusk. Och när jag vaknar upp så är jag nästan i längst bak på bandet. Han som sprang bredvid mig kollade på mig. Just att jag hade musik i öronen gjorde ju allting mycket bättre. Jag hörde ingenting. Jag hörde mest stön i öronen. Såg ingenting heller. Förutom massa hud och kön. Eller massa. Två. Eller ja, ett. Det blev frustrerande. Jag gick av och gick ner till styrketräningen istället. Kunde inte koncentrera mig där heller. Körde på iallafall. Till slut slapp jag alla snuskiga tankar!

La mig i solariet, länge sen sist. Här tänkte jag absolut inte snusk. Vad tänker jag istället? Jo, att om någon kastar in en bomb in till gymmet, vid dörren som är vid solariet så kommer jag dö först utav alla. Och solariet kommer spricka och jag kommer hamna med min kropp över dom stekheta lysrören och bränna upp min svettiga kropp vilket gör det mer som en brasa! Sen såg jag framför mig hur alla springer fram och ska rädda mig och jag ligger där naken i trosor och dom kollar mest på mina tuttar och en tant säger att mina tuttar inte är äkta.

Alltså... hahahahahahahahahahahahaahhaahahahahahahah.

Nog om det. Idag ska jag hem till Nathalie och laga middag och mysa och och oooooch prata en massa skit och och ooooooch. Jag vet inte. Hon är ju nykterist och jag är nästan nykterist. Så vi blir väl nyktra ikväll iallafall!

pussseee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0