Jag orkar inte rubrik

Jag har vaknat kanske femtioelva gånger i natt av att jag håller på att frysa ihjäl.
Det är september och jag sover redan med mjukisbyxor och tröja. Jag sover annars i bara trosor.
Så det är en stor förändring, men ändå så fryser jag utav bara helvete. Funderar på att köpa mig ett par duntofflor.
Såna där söta. I blått eller rosa tyg. Som jag sa till min faster "tänker på nyfödda spädbarn när jag ser dom färgerna".
Exakt så vill jag känna mig. Som ett spädbarn, i fosterställning. Med duntofflor på tossingarna!

Vaknade med en fördjävulsk halsbränna också. Eller vad det kallas. Sura uppstötningar har jag ungefär hela tiden. Vilket inte är skönt. Det förstör hela min dag. Jag blir grinig. Glömmer bort att andas ibland för att inte samla på mig för mycket luft. Det har jag nog av i mig. Tro mig, jag vet.

Jag har har också hunnit prata i telefonen i sömnen. Hemtelefonen låg bredvid mig när jag till slut öppnade ögonen. Jag har aldrig telefonen i mitt sovrum då den låter så jävla hemskt.
Visste ni att min hemtelefon låter ända bort till tvättstugan? "det är INTE min, LOVAR!"

Jag har iallafall svarat. Är ganska hundra på att det var min faster. Hon hade skickat ett "är du vaken?" sms till mig.
Vilket jag inte svarade på. Jag brukar ofta läsa sms i sömnen och sen glömma bort dom helt och sen blir jag utskälld för att jag inte svarat på folks sms, sorry dudes/dudettes!

Sen har jag drömt massa konstigheter också. Men det var väl ganska tippat att jag skulle göra det.
Ni vet när man drömmer om människor man ändå tycker om, och man ser massa bilder eller folk dom är med och dom håller sig på och snuskar sig med varandra och man kan inte säga eller göra någonting.
Ungefär en sån dröm.

Hej hopp i galoppen vad fan äter/dricker man mot halsbränna? Jävligt tacksam för svar!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Inte vara så klen nu! Riktiga kvinnor sover nakna!

>_<





prova gaviscon mot halsbrännan. finns att köpa på apoteket ;)



2008-09-10 @ 12:11:01
URL: http://terpsichore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0