Mig mig MIG lite dig, sen mig mig

Just nu struntar jag i allting som har med mitt kärleksliv att göra. Jag har varken ett kärleksliv eller sexliv (om man bortser från mig själv) för den delen just nu. Och så kommer det säkert fortsätta ett tag till så länge jag tänker på det ungefär varje sekund.
- hur ska jag göra, hur ska jag inte göra
- vem, hur, när


Då kanske ni undrar varför jag inte bara går och ger mig ut på köttjakt. Nej, jag vill inte. Jag vill inte gå på köttjakt. Jag vill inte bara ligga lite för stunden sen slutar det ändå med i kaos alt. annat. Jag vet inte.
Jag vill helt enkelt inte ha någon BARA för nakna stunder. Behöver mer än så, alright?
Folk verkar dock ha svårt att förstå det hela. Hur mycket jag än skulle vilja knulla just nu så gör jag det bara inte.

Så jag tänkte så här. Nu när jag fått nytt jobb ska jag bara ägna mig åt mitt jobb, min träning och mig själv och mina vänner. Sen kan vi ju låtsas och hoppas att jag kanske råkar stöta på någon som finner mitt intresse.
Det kanske finns någon på mitt nya jobb, kanske inte. Vem vet?

Jag ska iallafall inte ägna mer tid och att sitta och vänta och inte leta ihjäl mig för den delen heller.

Hur gör man då för att gå vidare? Lite hjälp tack!

Så ni män, hör jag inte av er. Gråt inte. Ni får väl engagera er liiite mer kanske.

Jag säger det igen för femtioelfte gången: "visa ditt intresse eller förlora mitt!"

Kommentarer
Postat av: J

Hmm först vill du ha tips, å sen får man inte höra av sig? Jag är kluven..



Ere nå fel med att va säljare eller? ;) Spärrservice?

2008-09-18 @ 19:00:11
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: J



Ere nå fel med att va säljare eller? ;) Spärrservice? skrevs det mer



Mitt råd till dig är att inte sparka in öppna dörrar =)

2008-09-18 @ 19:15:44
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Stefan

Fjolla, va en man och bli arbetsnarkoman som mig. lyckligare kan man inte bli. :Ö

2008-09-18 @ 22:06:43
Postat av: Mli

AAAH! Underbart inlägg! Bra där, du tänker som jag gjorde en gång i tiden. Åh, jag vet inte va jag ska skriva, allt låter bara klyschigt. Men du fattar nog =) Kräm.

2008-09-18 @ 22:30:34
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/
Postat av: sylvia

pullan, nu ska jag ge dig visdoms ord. jag är trots allt en äldre och visare kvinna ;) hahaha!

nä, men vafan. det låter väl underbart att koncentrera sig på jobb, träna och vänner. släpp tankarna på att ligga bara. så kommer det ju dyka upp. även fast det är den mest uttjatade meningen i världen. så är det ju sant. den dag det kommer ett tillfälle då du tänker åh fyfan han knullar jag nu. då kan ju det betyda FRAMTiDA MAKE eller nåt :P

2008-09-19 @ 00:53:45
URL: http://sylvia.orgypistol.com
Postat av: Tutten

Stefan - dvs människa utan liv? och jag vill fortfarande adoptera Ike1!!!!!



Sylvia - och du vet att du har rätt varje gång. och jag tänker ju faktiskt precis så där också! ;)

2008-09-19 @ 12:26:06
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0