Smuggla fisk

Stefan ringer och telefontrackar mig från jobbet som vanligt.  Vi kommer in på konstiga samtalsämne. Som vanligt!
han berättar om sin personalfest som ägde rum igår. Och han berättar också att dom pratat om att smuggla med LAGLIGA saker ifrån andra länder. T.ex om man är i England och man vill ha med sig en död fisk hem.

Stefan: men man stoppar fisken mellan skinkorna..kan du förstå
Jag: du är verkligen störd!
Stefan: men liksom, en fisk på planet borde man väl få ha med sig
Jag: jo, ja. Men fisken kan ju ha någon sjukdom
Stefan: *tystnad* ja, efter att ha varit i röven kanske


Förstå vad vi annars brukar prata om också.

Ungefär, vårat celibata liv. Varje gång han ringer brukar han fråga om jag har sexat till det för mig på senaste dygnet. Ibland när han ringer när jag befinner mig på jobbet (hänt en gång) så var jag precis klar på toaletten och jag svarade när jag stod kvar inne på toa. Jag trodde väl inte att han skulle märka av det.
Stefan: Josefine.... är du på muggen?
Jag: heheheehehehehe.. jaaa, men jag är ju klar!


En gång när jag träffade N så vaknade jag, naken och bakis. Utan täcke med en Stefan stirrandes på mig. Han såg så förbannad ut. Och jag drog på mig täcket direkt och somnade om. N kutar upp och skjutsar hem en liten Stefan som var otroligt bakis han med. Det var fina tider det här! Förresten så har N en flickvän idag och sen några månader tillbaka. Så det är ju kul för honom. Och jag är faktiskt ällvarlig när jag säger det. Vi skulle nog ändå inte ha gift oss. Han hatade min musik. Jag hatade hans musik. Men kul hade vi!

Iallafall... fyfan vad trött jag är idag. och sugen!

TJIPP


Kommentarer
Postat av: J

Nix, men ett helt gäng fårhjärnor till grannar... Skön dialog =)

2008-09-27 @ 14:46:27
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Stefan

Det är värt en fisk i baken bara för att se minerna på dom som skulle få kroppsvisitera mig.

2008-09-27 @ 18:12:04
Postat av: Tutten

BAKis!

2008-09-27 @ 20:17:52
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0