Tack far!

Jag blev ju faktiskt helt hysterisk när kvinnan ringde och bad mig komma på anställningsintervju.
Jag var tvungen att ringa mitt faderskap på jobbet. Han vägrar svara. Andra gången svarar han.
Jag försöker leta upp annonsen så han ska förstå vad det är jag (flrhoppningsvis) ska jobba med.

Det börjas:
- aaaaaaaaaaaahhhhhhhh!! VET DUUU?
- vad håller du på med? (irriterad röst.. )
-
jag ska på anställningsintervju på onsdag!!!
- jaha, vad bra. får hoppas det går bra då. Du kan ju inte släpa fötterna efter dig mer nu!

Tack pappa för att du är STOLT över din dotter.
och du tycker att jag ska skratta åt dig mer.

Kommentarer
Postat av: mli:s kollega

tjena tuttis, gör oss stolta nu!

2008-09-11 @ 12:59:55
Postat av: Mli

Grym idé! Den kör vi på, hör av dig när du är redo så köööör vi!



2008-09-11 @ 13:00:10
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/
Postat av: Tutten

Ja det ska jag då göra, Mli:s kollega!

2008-09-11 @ 13:10:37
URL: http://josefinet.blogg.se/
Postat av: Mli

HAHAHAHA jag läste fanskapet och inte faderskapet..typ 2 ggr. Kanske är för att jag sammanfattar min egen far så? Jaja, well, nyluggad kan ju ha en liten erotisk touch det med..If you know what I mean :P



För övrigt blev nog min kollega lite lätt tänd på dig, han har surfat igenom alla bilder nu. Säkert 2 ggr. ;)

2008-09-11 @ 13:53:56
Postat av: Mli:s kollega

jag tar ett varv till, 3:e gången gillt, jag kanske missat nåt häftigt ;)

2008-09-11 @ 16:21:55
Postat av: Tutten

haha, kolla på du! Enjoy :D

2008-09-11 @ 19:08:14
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0