Update

1. Jag har fortfarande sjukt ont i min mage. Den står rakt ut som i femte månaden. Jag har sura uppstötningar ungefär hela tiden. Slutsummering; Jag är nog skendräktig. Som sagt så måste man ha sex för att få en bulle i ugnen.

2. Jag har kommit fram till att jag inte kan sitta och vänta på en människa i resten av mitt liv utan resultat.
Slutsummering; Im over it.

3. Brunhårigsyndromet dras över mig mer och mer och mer. Men...
Slutsummering; Josefine, du kommer gråta nästa gång du ska bli blond igen. Pengar Josefine, pengar!

4. Jag får jättesöta SMS som piggar upp.  Aleksander, jag saknar dig med.
Slutsummering; Aleksander, jag saknar dig med.

5. Hur jag än förklarar så förstår inte min pappa hur jag kan sitta framför datorn och skratta så mycket som jag gör.
Slutsummering; Han kommer aldrig förstå heller.


Kommentarer
Postat av: Mli

Nummer 3: Jamen let´s do it! Jag ska köpa två förpackningar å det snaraste. Sen jävlar är jag mig själv igen, brunetter ÄR snyggare, jag bara vet det. Och du! Ska du göra det själv? Gör dig för guds skull lätt rödhårig först annars blir du schnyggt grön..Lycka till! (Först ut på bloggen med foto på mörkt hår vinner, okay?)

2008-09-11 @ 11:40:46
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0