"du har gjort en mycket stort fel"

Hej och hå i det blå. Dags för lite helgs-update tror jag bestämt.
Vi kör!

I fredags drog jag med mig M hem till "landet". En snabbvisit till mamma och lämnade sushi och kramades med en saknad jycke. Han blev störtkär i M så klart. Efter det åkte vi hem till mig för en omgång i Guitarr Hero.
Jag höll på somna i soffan. Trött jävel. Sandra och Pontus (syskon) fick leka med M istället medans jag låg som en "strandad val" som han ville kalla det. Tack. GULLIGT!
Sen blev det läggdags. Jag tvärslocknade. Hade snarkat som en galning vartannat. Jag är hemsk. Stackars.

På lördagen var det bara att hoppa in i duschen direkt och fixa sig eftersom att jag skulle hem till Malin och fira hennes födelsedag. Efter många om och genvägar på st.eriksplan hittade vi iallafall.
Det bjöds på persiskt/svensk mat som Benji (Malins karl) mamma hade gjort. Gudomligt gott!
Och massvis med alkohol. Familjen Svensson och vi vänner satt samlade för att göra blåstest.
Första gången blåste jag 0,5. Andra gången blåste jag 1,0. Hahah. Malin och Lina slog oss alla.

Efter att vi ätit, druckit och gormat klart skulle vi röra oss vidare. Vi åker till f12 terassen där det var knökfullt med folk.
Köade i 45 minuter. Tror jag kan intyga att det inte bara var jag som blev nykter i kön. Vi kom iallafall in till slut.
Kvällens första ingång utan legvisning - check!
Direkt till baren för en mojito. Slurp. Sen dansa skjortan av alla. Hur mycket folk som helst. Svettigt och ja, väldigt mycket människor.
Efter att jag besök toaletten kommer jag ut och springer in i en person som jag endast hälsar på.
Hans flickvän gillade det absolut inte. "OCH VEM FAN VAR DET DÄR!!?" Easy girl alltså. Helt galen. Patetiskt.
Jag sa bara hej. Om ens det. Typ nickade "hej". Yeah yeah. Not my problem.

Efter ett tag drog alla utom jag, Chrill och Kiw? Jag kallar honom Kiw iallafall. Benji's bror. OKEJ. Malin rätta mig tack.
Vi bestämde oss för att köra vidare. K blev hungrig. Jag och Chrill är likadana. "varför äta när man kan dricka?"
Jag ringer och beställer en taxi som aldrig vill komma. Så vi hoppar in i en annan. När vi närmar oss slussen händer det som absolut inte får hända: Vi krockar. Och då enda gången i mitt liv jag inte använder bälte. Jag var för full för att ens fatta vad som hände förutom att jag flög in i chaffisens säte och mina saker flög omkring och min frilla förstördes.
Det var det enda jag brydde mig om. Eh, hahah. "VADFAN HÄNDER... KOLLA MITT HÅR!" K och Chrill bara skrattade åt mig. Och mitt från ingenstans kommer Kalle och Cribbe och knackar på taxin som idioter. Dom märker inte ens mig.
Chaffisen blir galen och vi får inte åka med längre. Han skäller på K och säger att det är hans fel - "du har gjort en mycket stort fel!" han höjde volymen på radion = orsaken till krocken. Eeeeeller hur!

Vi fick gå därifrån och ta en annan taxi iallafall och sen vidare till medis där jag springer in i Aleks.
Sen drar vi vidare till Pattebåten (Patricia) och fortsätter den blöta kvällen.
Kvällens andra ingång utan legvisning - check!

Mer öl och ännu mer dans.
Sen ut på däck för en cigg. Aleks är min absolut bästa killkompis och gör en alltid glad.
"bobban bobban, du är så vacker!" Tack!
När vi ska gå ner igen springer han in i en lång blond tjej som försöker dra honom ifrån mig. Hahah..
Det gick inte. Hon var sugen som fan. Hon gav mig jättetrevliga blickar. Verkligen. Alla tjejer hatade mig igår.
Sen kom hon fram och hälsade. Jättelamt. Ville kräkas i min egen mun.
Tjejer alltså.

Sen ska vi gå och käka allihopa. Jag och grabbarna alltså.
När vi går ut står det en polisbil utanför. Aleks går fram till poliserna.
"om jag slår henne får vi gratis skjuts hem då?" - Du får, inte hon.
Schysst! Störda människa. Haha.

Mot donken iallafall. Där K kom in också. Haha.. Han beställde 4a menyer till sig själv. Jag myråt på EN qp som jag själv köpte som smakade bajs. Sen hem. Full som en jävla banan. Jeeesus alltså. Underbart.

Vaknade imorse och hade 8 SMS och 2 missade samtal på telefonen.
Eller imorse... jag vaknade vid 17 tiden och hade fått ett sms av Lina vid 11 om att vi skulle hitta på något.
Haha.. hon hade redan hunnit vara på grönan innan jag ens vaknade.
Min dygnsrythm lägger jag över på M. Han skyller på mig och jag på honom. That's the spirit!

Jag mår bajs! HAJ HAJ

Kommentarer
Postat av: Malin

ok gumman jag rättar dig - Kiwi kallas han men han heter Keyvan

2009-08-03 @ 16:36:11
URL: http://malinsofiasvensson.blogg.se/
Postat av: juicy

Nästan rätt iallafall ;)

2009-08-03 @ 17:35:44
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0