filosofi

Jag vill också kyssa någon och ge denne pirr i magen.
Och inte bara ett stånd.

För en vecka sedan när jag såg kära par överallt, titt som tätt så blev jag bara glad och tänkte "gullisar, lyckostar".
Idag tänker jag - "dra åt helvete".
Man blir nästan lite deprimerad. Och med "man" syftar jag naturligtvist på mig själv och ingen annan.
Men jag vill inte att dom ska dra åt helvete. Jag tycker det är fint med människor som är kära och gärna visar det.

Jag börjar faktiskt seriöst tro att det är mig det är fel på.
Egentligen inte. Men blir ju lätt att man hamnar i dom banorna.
När jag en gång för ett bra tag sen fick höra: "du är för snygg och glad jämt, det gör att jag INTE kommer att lita på dig".
Det var hemskt att höra. På riktigt. Förmodligen var det en idiot. Men iallafall.
Jag gillar inte att tvivla på mig själv, och det gör väl ingen. Men som sagt, blir lätt så.
Man tar det med lugn och ro och "bryr sig inte", fast man egentligen bryr sig för mycket att man sätter sig och skriver ett blogginlägg om det så att hela världen kan läsa om det. Det är så jag funkar.

Jag fungerar också på så vis att jag hellre visar med handling än ord hur mycket jag tycker om en person.
Men det förstår ingen. "Hon är bara ute efter en sak..." Men come on. Nu blev det lite fel. Så är det inte.
Jag tycker närhet och berättande med ögonen betyder mycket mer än att man får ett sms "jag tycker om dig".

Jag är en ögonperson. Man kan läsa mycket av vad en person tycker och tänker genom ögonkontakt.
Jag avskydde att hålla ögonkontakt förut. Nu är det, det bästa jag vet. Det är intimt. Det är fint. Det är sexigt.

Tillbaka till det här med närhet.
Jag pratade med Joanna i början i veckan om det här med närhet och att vilja ta i en person man tycker om.
Vi höll båda med om att tycker man om en person, vill man gärna ta på den och visa att man tycker om den på så vis.
Men man vill ju helst ha det tillbaka också. Som jag berättade till henne berättar jag för er också:
tänk er scenario: du står i köket/hallen/balkongen/rummet/ute/vartsomhelst, personen du tycker om kommer och kramar dig bakifrån och bara gosar in sitt huvud i nacken på dig. Vad tycker vi om det? Fint och mysigt - jatack!
Scenario 2: du ligger i sängen, personen du tycker om ligger bredvid, tar ögonkontakt men gör ingenting. Med bara ögonen säger du "ta på mig" och med det menar jag inte klämma sönder tuttarna.
Men man blir dragen närmre och kanske får händerna ner på ryggen, ner på rumpan och det slutar i en fin kyss. Vad tycker vi om det? Väldigt fint, mycket mysigt - jatack, gärna!

Jag är en person som behöver det. Det kan låta desperat, men jag vill bli tagen på.
JAG VILL DET. Ok? Sen ska det ske naturligt. Jag vill inte behöva be om det.

Jag är en person som ger mycket, men bara för att jag är det så betyder inte det att jag inte vill ha något tillbaka. För det vill jag. oh, belive me. Det vill jag verkligen.

Nog om detta.

Nu ska jag äta chips och dricka coca cola.

Avslutar ett citat ifrån min favoritkille i dagsläget.. dam dam dam... MADS GLEAGER:
"du ger mig ett inre ro"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0