kom bara att tänka på..

1. Frysmat - som man värmer på i stekpannan, som man värmer i micron. whatever.. taste like shit. FEJK!
2. Michelle FAJFER (kan inte stava hennes efternamn) - hon skulle passa perfekt som porrskådis.
3. Min katt - hon är verkligen utmobbad av dom andra katterna. Den ena gömmer sig i varje hörn och hoppar på henne.
Den andra låter henne inte ens att få sniffa lite i baken på henne. Hon är för snygg. Min katt alltså.

Sen kom jag på massa andra saker också..

Sitter och pratar med Kim på msn (tjej alltså..) om det här med korta killar.
Hon "råkade" pussa en som är typ.. 160 lång.. dvs dvärg. Det här med kortisar håller inte när man själv är...halvlång.
Jag menar, jag kan inte föreställa mig, med högklackat och en kille som är ett huvud kortare än mig.
Jag får dödsångest av tanken på det. Sorry shortys. Men thats the fact. Ställ er på gödselhögen, låt det regna, VÄX!
Tycker förvisso synd om dem också som är lika långa som männen var för.. ja, 900 år sedan.

Jag tyckte jättemycket om en jättesnygg kille när jag var 16 kanske. Men han var lika lång som mig.
När jag gick bredvid honom, gick jag alltid nedanför trottoaren för att det inte skulle se konstigt ut.
Som att inte det gjorde det lite värre..
Jag kunde inte fortsätta träffa honom.

Kalla det ytligt eller vad ni vill. Jag gillare inte.

size does matter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0