life is changin

Sådärja, nu blev jag klar med Benjamin Button's. Det blir ingen mer film inatt. Det orkar jag inte. Nåväl.
Den var perfekt. Brad Pitt var perfekt. Måste erkänna att jag aldrig varit a huuuge fan av Pittan.
Men om jag säger som så, han är äldre än min pappa och ändå skulle jag gifta mig med den mannen.
Den filmen får en att se annorlunda på saker och ting här i livet. Kanske bara för stunden, kanske för alltid.
Jag vet inte. Alla är vi olika. Den saken är säker...


Från film till min vardag.
(helg..)

Den här veckan har varit skön för mig. Har haft humöret på topp och allting har sina ljusa sidor, även för mig.
Har haft underbara kunder. Minst en gång om dagen har jag fått höra att vi gör stockholms godaste sushi.
Minst en gång om dagen har jag fått höra hur trevlig jag är. Det känns skönt. Att göra folk nöjda.
Det är det fina här i livet. Att ge.
Om bara andra människor också kom på att man kan alltid ge tillbaka lite. Lite, är ändå någonting.

Jag tror visst bestämt att jag ska ta och knoppa nu.

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0