shake it like a poloroidpicture

Damen bakom skärmen är en trött en.
Jobbat 11-22 idag. Har faktiskt varit på ganska bra på humör idag. Kors i taket.
Sen vill jag bara berätta att jag är i en klumpig-period.
Idag var det en kille/man inne och handlade sushi, trevlig, trevligt leende osv.
Första ögonkontakten satt bra. När han fick maten satt den ännu bättre.
Jag vet seriöst inte vad som hände. Allt omkring stannade upp. Han log, jag log. Han gick, jag vände på mig.
Och ramlar över papperskorgen. "MALI... what are you doing?"  Det var ganska kul faktiskt.

Inte nog med det så står jag och skämtar med en gurka. Eller inte med den, OM den.
Storleksmässigt alltså. Tills någon harklar bakom ryggen på mig och börjar skratta. En man.
Jag ber om ursäkt för mitt barnsliga beetende och tar beställningen. När han går säger han: "Lycka till med gurkan!"

Jag orkar inte med mig själv.

Sen en fråga till alla män jag känner out there; När jag väl har raderat ett nummer med tanken på att vi aldrig kommer höras mer iallafall. Så hör NI av er? Självklart har jag inte berättat att numret är raderat eftersom att... ja, pratar man inte, finns väl ingen anledning till att berätta en sådan sak. Kan jag tycka. Men varför gör ni så?
Samma sak gäller när man väl har träffat EN person man tycker om och kanske tänker satsa stenhårt så är det alltid någon/några som helt plötsligt kärleksförklaratr sig (månader/år) efteråt. Jag menar, självklart vet jag varför ni gör så vid det här laget, "det man inte kan få, vill man ha". Så dum är jag inte.
Återupplivar mitt citat som använts ungefär femtioelva gånger i den här bloggen "först har man ingen, sen har man alla."

En räcker för mig.

Kommentarer
Postat av: J

Svaret på frågan är alkohol. Alkohol är ju som bekant orsaken till, och lösningen på, världens alla problem.

2009-08-20 @ 13:26:44
Postat av: juciy

Jaha, kan så vara.



:)

2009-08-20 @ 13:42:13
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0