Alltså

Jag måste sluta brusa upp mig så jävla förbaskat. Herregud.
Bror min ringde och sa att jag måste öppna imorgon, vilket betyder att jag måste gå upp klockan 7.
I efterhand kom jag på mig själv låta otroligt irriterad. Vilket jag egentligen inte är. Eller? Nej.
Men bara grejen, klockan ap-7. Jag har inte gått upp så tidigt, sen ja, jag vet inte.
Ja, oooh "stackars lilla flicka" tänker väl ni om mig. Ja, stackars, stackars MIG!

Nej, men lika bra. Jag har snart sovit bort hela mitt liv.
Som jag sa till Markus senast idag "jag blir inte yngre".

Till en annan sak: hur länge kan man ge ge och ge utan att få ett skvatt tillbaka?
Jag bara undrar.

Vad trött jag blir på mig själv, jag är inte ens trött.
Ska nog börja läsa boken Påtänd nu, kanske jag somnar... kanske.

Godnatt från mig, till er.

Kommentarer
Postat av: Anne

Du var ju uppe vid 7 i fredags. Då såg du inte överdrivet pigg ut iofs, men ändå ;)

2009-12-07 @ 08:59:33
URL: http://annerosenqvist.blogg.se/
Postat av: juicy

Men alltså, jag minns inte det? hahah!

2009-12-08 @ 18:01:13
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0