Clementin, mandarin, apelsin, bapelsin då gubbjävel!

Jag älskar givna MSN-konversationer så här på kvällskvisten.
(jag förkortar den dock lite..)

Jag: jag ska nog ta mig en clementin eller två
Jennie: aah, sånt har inte jag hemma
Paus. Jag går ÄNDA bort till köket för att ta mig en clementin. Till min förskräckelse..

Jag: asså, dom var HÅRIGA och GRÅA
Jennie: men det är ju inte clementiner
Jag: men joooo
Jag: apelsiner? eller? VAA!?
Jennie: haha, nej, nu måste jag googla, vänta!
Väntar.
Jennie: sök på clementin på google..
Jag googlar på clementiner och dom ser exakt så som jag föreställde mig att dom skulle.
Jag: jag fattar inte.. vad är det jag ska se? dom är ju små
Jennie: nej men du sa ju att dom var håriga och gråa juuu
Jag: men asså, HAHAHAHAAHAHA, ja, för att dom var MÖGLIGA, HAHAHAHAHA
Jennie: JAAAAHAAAA, hahahahahaa, trodde du menade små persikor först
Jag: jag dör..  jag är INTE blond.. längre
Jennie: joo.. innerst inne.. egentligen

Jag undrar vem som var blond egentligen. Även om jag skulle ha menat persikor hade jag inte ätit dom om dom hade varit gråa OCH håriga.



persika?


Kommentarer
Postat av: jennaaannnn

hahahaha men grejen är ju den att persikor ÄR håriga och gråa :D

2009-12-09 @ 23:49:18
URL: http://jenniestenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0