Det är ingen fara..

Jag är vuxen och kan fatta mina egna beslut.
Alla beslut behöver dock inte alltid vara dom bästa, men man försöker ju ändå.

Jag skyller lite på mig själv när jag sätter mig i vissa sitser. Vilket inte gör mig till ett offer.
Jag går igenom det, jag analyserar det, jag bearbetar det. Noga.
Det blir oftast bra till slut. När man kan dra en slutsats av det hela.

Man ska inte skylla ifrån sig. Om man absolut inte har gjort fel.

Klokt av mig själv -

ord som lätt kan missbrukas: "jag älskar dig"
Vilket jag har klarart mig ifrån. Att missbruka det alltså.
Men när det ska användas, så ska det användas väl.

Jag läste häromdagen att "alla förtjänar en andra chans". Må vara sant.
Åtminstone chans till förklaring. Sen kan det bära eller brista. I vilket fall som helst, så har man en grund att stå på, alltså, en djupare del av historien från början (vilket jag har) ja, då kan man ta det lite lättare.

Gud vad jag pratar eller ja, skriver konstigt just nu. Kanske för att jag inte riiiktigt är helt klar i skallen.

böööööööööööööööö.. jag har iallafall fått sovit på min sida idag. Så jag har sovit really gott!

Nu ska jag blunda och tänka tillbaka på igår-kväll.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0