hej mitt vinterland, nu är du här

Det är verkligen snöstorm ute. För den som inte ens har sett det ännu.
Jag får lite panik. Jag kommer ramla. Måste skaffa dobbar till mina boots.
Men, idag slipper jag ha ångest över att jag bär dunjacka, mössa, vantar!
Mys.

Vaknade av mig själv imorse. Jag har ett inre lugn just nu, otroligt skönt.
Har faktiskt ätit en frukost utan att göra det samtidigt som jag klär på mig, sminkar mig,
borstar håret eller borstar tänderna. satt i lugn och ro och drack en kopp te och åt två sport-knäckisar
med skinka och gula cocktailtomater. Mums.

Sen ringde ju Amanda och förstörde mitt moment med att berätta att hon inte vågar lämna sitt rum
eftersom att det var några killar där och skulle fixa hennes toalett eftersom att den luktar konstant bajs och så kan man knappt spola. Vidrigt. Svar, ja. 

- nu orkar jag inte prata i telefon mer
- nej

*klick*

Har inte lust att jobba idag. Jag har lust att ligga nerbäddad i min säng med film.
MEN, man kan ju inte få allt här i världen.

Trevlig dag, det ska jag ha.
besos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0