Hoppla pålle!

Ja vad ska jag tala om för er nu då? Hm, jag funderar på det fortfarande.

Igår var Piia över hos mig i min fina hood och vi drack lite väl mycket vin. Men jag har lite kvar i bag'n'boxen och ett par baccardi breezer melon i kylen. Fjortisdricka som Piia kallade det. Ja, hon är så himla vuxen och gammal.
Hela 24 år, haha. Anyhow. Det var riktigt trevligt. Vi började kvällen på Casa Bianca och hamnade i min soffa med spotify. Jag hatar spotify. Fattar ingenting, reklam hela tiden. Finns knappt den musiken jag vill lyssna på.
Eh nej, jag håller mig till Youtube jag.

Inatt sov jag min första natt ensam. Det gick förvånadsvärt bra. Förutom att min kyl skrämmer livet ur mig. Den börjar ju låta och hålla på mitt i natten. Jag trodde ju självklart att det var någon på min ytterdörr. Vilket skulle vara lite konstigt om det inte varit någon av grannarna då jag har en port likt ett fängelse.
Man måste ha nyckelbricka eller nyckel för att ens komma in i porten, sen är det en dörr till, sen måste man ta rätt hiss för att ens komma upp till min våning. När man väl har kommit upp till mig ska man igenom 2 eller 3 dörrar igen. Piia tyckte att det såg ut som ett sjukhus. Mer psyket om man frågar mig. Vilket är ganska tryggt ändå. Men här skulle jag verkligen inte vilja låsa mig ute. Då dör jag.

Jag orkar inte åka någonstans idag, men den som vill får gärna komma hit. Jag menar, i alla år har alltid jag åkt överallt till alla människor. Nu är det eran tur, nu när jag bor runt knuten. RAPPA PÅ!

- Jag ska aldrig ignorera dig igen, jag ska aldrig ignorera kärleken igen



Kommentarer
Postat av: seba

tjoho! kul att du kommentera bloggen.!



Vart har du flyttat jossafin?

allt bra?



fridens liljor

2009-12-05 @ 17:37:14
URL: http://bortomklockan.blogg.se/
Postat av: juicy

heeeej sebo!



jag bor i huddinge jao ;)

och du får gissa vart..



Det är toppen! hur är det själv?



fred ut!

2009-12-05 @ 17:43:15
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0