Ibland så

Fejjan är ju helt otroligt. Den här kvällen känns som en kväll framför programmet "Försvunnen", eller "Spårlöst"? Eller fan dom nu heter. Haha.

Jag hade fått ett mail av en viss Joakim. Vilket jag trodde bara var någon liten slyngel som var lite sugen typ.
Men icke sa nicke. Det är min KUSIN. Jag blev helt överlycklig!
Tänka sig att man kan hitta lite släktingar, här och där.

Om jag säger så här, pappas sida har jag full koll på alla släktingar man bör känna till. (I guess?)
Men mammas sida är lite sisådär. Jag menar, jag vet om att min moster har 4 barn, som jag ändå har haft bra kontakt med. Jag har en morbror jag endast träffat en gång i hela mitt liv. Jag kommer knappt ihåg hans namn.
Vilket är ganska hemskt. Jag vill komma på det nu, fan. Han har iallafall massa konstiga sjukdomar.
Vad fan heter han? Gud, vad irriterande.

AH, var tvungen att ringa upp min mamma nu för jag fick panikångest nästan i tänkandet efter min morbrors namn. Bosse. Bosse heter min andra morbror. Han tror jag dock inte har några barn.

Sen har vi min andra morbror Tony. En riktig raggare, alltså ni vet. På riktigt.
Inte för att skryta men ni vet Ronny och Ragge? Ja, min morbror är anledningen till att dom ens existerar.
Vilket är jävligt roligt!
Iallafall, han vet jag inte alls hur många barn han har, haha. Men som sagt, jag fick ett mail nu utav EN av hans söner, så en kusin kan jag lägga till i släkträdet nu åtminstone. Nu väntar jag bara på dem andra. Hahah..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0