JAG DÖÖÖÖÖÖR

För tillfället kan jag inte andas. Hahahahahahah.
Alltså min vän Amanda är rolig. Jäätterolig alltså.

Jag hör bakom ryggen hur hon säger:
- ååh Josefine, kan inte du göra det här på mig sen?
Så jag vänder på mig och ser att hon masserar sin rygg, med en... leksak.
- kan du det?
- mmm, visst
Paus.
Jag brister ut i skratt och hon fattar precis vad som har hänt.
- vart har den varit?
- HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAH
- FYYYYFAAAAAAAAN JOSEFINE!!!!!

Jag kan inte andas. Det här var så UNDERBART!

Själv ryser hon av obehag.

Kommentarer
Postat av: Sylvia

hahahah!



du, hur går det med järnsmak och förseningar egentligen? :)

2009-12-09 @ 11:17:17
URL: http://sylvia.orgypistol.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0