ms vinter-as-ful-tjej

På riktigt. Min självkänsla har sprungit bort och gömt sig någonstans för tillfället.
Jag mår piss. Jag ser ut som en fet, finnig bajsbulle med mörka ringar under ögonen.
Vaknade imorse och såg typ 5 finnar i fejjan som stör mig otroligt mycket. Inte blev det bättre när jag tar fram mina jeans när två av dom har ett hål i ena låret. Alltså har jag ETT fetto lår som skaver mot så, ja. KUL!

Gnäll, gnäll, gnäll. Hur mycket jag vill!
Jag ska köpa solkort så jag kan förstöra min hy och bli SNYGG åtminstone.

Igår var jag uppe alldeles för länge men tänkte att det inte gjorde så mycket eftersom att jag skulle börja, mja, halvsent idag. Men NEEEEJ. Precis innan jag ska somna, runt 02.30 tiden så kommer jag på
"vem faaaan öppnar restaurangen imorgon!?" Skickar ett panik-sms till min bror som svarar: "Du".
heja måndags-ångest!

jag gick alltså upp kl 07.00. Tumbs up! Sen har jag jobbat ensam i hundra timmar känns det som.
Jag har inte suttit ner en endaste gång. Jag åt ingenting. Jag såg i kors. Och ville lägga mig ner och bara somna. Hårt. Mitt på golvet. Det kunde jag ju absolut inte.

Neeeeeeej, om man skulle muntra upp sig lite.
Med? Öh?

Noll feedback idag. Tack. Inte.

hmmmmm...

Jag raderar den här måndagen. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0