öh, tisdag?

Jag har trott hela dagen idag att det har varit onsdag. Alltså, jag har varit bombsäker på det!
Men det var det ju inte, nä. Anyhow..

Under hela min livstid sen jag fick min första mobiltelefon har jag ALDRIG tappat bort en, elle glömt den någonstans heller för den delen. Det blev det ändring på idag iallafall.
När jag och Mandis stod vid bussen skulle jag kolla klockan och min mobil fanns inte i fickan.
Kul, jättekul. Det tyckte ghettoarslet. "Du, ööh, hur mycket är klockan, eeehhahahaha" Askul. Inte.

Det har varit som ett rehab. Och naturligtvist så inbillar man sig att det vibrerar i fickan hela tiden.

Jag har jobbat 3,5 timmar idag. Värt? öh, nej.

Nu har jag diskat och ska alldeles strax ta fram dammsugaren. Ska bara infinna orken. Den finns där någonstans. Såja, på med lite Kent samtidigt. Som sagt, har återfunnit kärleken till dem igen. Mysigt!

Snacka om att jag fick chocken imorse när jag ställde mig framför spegeln och såg mitt hår.
Men jag gillar't! Tydligen inte bara jag. Så fort jag kom till jobbet gick jag in till Koko och Francis båda sa:
"aaaah, mycket bättre, mycket bättre. Ännu sexigare!" Oh, I'm so seeeexxixixiiiiiiyyyyyy!!

Nog.

Note: Jag hatar mobilt bredband.

Kommentarer
Postat av: Sylvia

jaaaaa du är jätte fin i mörkt hår!

DET ÄR DU OCH JAG OCH VÅRA BLATTEGENER UNITE!

2009-12-09 @ 11:26:45
URL: http://sylvia.orgypistol.com
Postat av: juicy

Taaaaaaaaaaackkk! :D

Ja, blattegener fo evvah

2009-12-09 @ 18:52:46
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0