Unsdag.

Jesus-Amalia vad trött jag var imorse, "imorse" när jag skulle gå upp och göra mig iordning för jobbet.
Alltså jag börjar få träningsvärk i mina vader av mina promenader till stationen, över medis osv.
Flåset kommer ifatt en om man säger så, haha. Kan vara pinsamt ibland och man måste liksom hosta till för att inte verka allt för otränad. Jag funderar på när jag ska orka ta mig till Sigtuna/SATS och säga upp mitt gymkort så att jag kan skaffa ett här på 24/7. Asnära, asbra. Dygnet runt!

Nåja,
jag hyrde en film idag. Ja, jag vet ju inte hur man laddar ner film så jag hyrde en. Som en laglig svennebanan (blatte). "Year One", någon som sett den eller? Min favorit Michael Cera är med så jag hoppas att den är lite rolig iallafall.
Apråpå datorer, alltså.. jag tror att jag har femtioåttatusen- olika virus på den här datorn.
Jag skulle ta bort facebookrutan då ploppade det upp femtioåttatusen stycken istället, på varandra. Panik.
Sen vill inte internet samarbeta heller. Det går om man har haft datorn på i några timmar dock.
Men i början. Död.

Så - Tomten, ge mig en dator i julklapp!

Förresten, gud vad alla är kära (kåta) nu när jag blivit brunhårig. Frisören Koko håller på att kola så fort han ser mig, haha. Askul. Jag tycker att det är kul att retas. Yeah!

Snart ska jag poppa popcorn. MUMSIGT!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0