Funderaren

Lördag...igen. Det går så sjukt snabbt. Snart fyller jag år också. 21. Tjugoett. Helt sinnessjukt! Jag var ju nyss en förvirrad 15 åring med bekräftelsebehov. Nåja, det går fort det här. Snart är jag 40 också.

Dags att traska ner till tv'ättstugan alldeles strax. Ska bara ta mig i kragen och gå ner också. Men först måste jag klä på mig, det är det jobbigaste. Jag vill gå så här hela dagen.

Fick ett råd idag av en dam. Vad hon tycker att jag ska göra. "Skriv en bok".
Skulle jag skriva en bok? Kanske. Det kan vara kul.

Jag är sugen att dra igenom alla säsonger med Californication.

yes, please.

Kommentarer
Postat av: Sylvia

man blir fan lite kåt av californication! :)

2009-02-21 @ 19:26:18
URL: http://honsomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0