hujedamej!

Jag vaknade med världens ångest och dålig känsla i kroppen för en stund sen.
Låt detta gå över. Jag hatar verklighetstrogna drömmar. Jag blir så himla stött av mig själv att jag ens kan drömma vissa saker egentligen. Fan då. Sen fick jag ångest också för att jag låg och klurade på hur jag ska överleva i 13 dagar till.
Och just i detta moment slog det mig att mitt busskort går ut snart. Kutar upp från sängen, halvblind. Letar förtvivlat efter mitt busskort, hittar det. Det går ut IDAG! Vad bra Josefine att du tänker för en gångs skull. Grattis till mig!
Så idag kommer jag alltså bli 690:- fattigare. Sen ska jag betala lite annat också.

Egentligen, vad skönt att jag inte har pojkvän för tillfället. Jag har inte råd med massa dyra presenter.
Eller presenter.. hade ändå slagit in mig själv i ett paket. Naken.. Eller nej, slagit in mig.. med "snörning" på de mest intima delarna av kroppen. Nej, men oj.. nu förstörde jag presenten för min blivande.
Vem det nu kan vara...

Dags att äta lite frukost. Sen ska jag väl få lite nytta gjort så att jag slipper få ångest och behöva sitta hemma ikväll. Kan vara en good idea. Jag tror jag jobbar så.

Jag ska berätta lite smått om vad jag drömde om. Och som sagt, man KAN INTE styra sina egna drömma. (oftast)

- jag rök ihop med Joakim. Ordentligt.. skrek både det ena och det andra.
- jag besökte mitt gamla jobb, tänkte utöva tjejsex i ett av rummen, där dildon glöms och alla kommer in för att ha möte.
- min bästa väns pojkvän kramar mig lite väääääl "o-vänskapligt" o klämmer lite (mest ångest)
- mitt förra jobb handlade om att fiska. Fånga så mycket fisk som möjligt. Sälj. Ångest.
- inne på WILLY'S så står jag vid en kyldisk. Helt plötsligt far den upp i luften. Jag försöker klamra mig fast. Men alla står helt oberörda omkring "det här är normalt, det här händer alltid" Jag får panik och tar mig ner igen och skakar som ett löv.
- jag går runt halvnaken på en bilverkstad. En av killarna kommer fram "går du alltid runt halvnaken?" ÄR JAG FUL ELLER?

Kommentarer
Postat av: Mli

Grattis! Du har vunnit pris för mest störda dröm den här veckan.



Ja, visst är sidan rätt lövläj?

2009-02-13 @ 14:52:33
URL: http://lenaemeliemarie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0