känslomässigt vrak?

Först blev jag irriterad för att det verkligen är bajsmusik som spelas på KANAL ETT. jag blir förbannad. Skitmusik!
För det andra så kollar jag på youtubeklipp som är hjärtskärande. Det hugger i mitt hjärta och jag får "wake up calls".
Att jag den virrpannan tar mig några minuter att kolla på begravningar, eller ja "uppvisanden" från begravningar och jag sitter och gråter som att jag aldrig gråtit förr. Jag blir ledsen, får ont i hjärtat. Varför kan man inte bara vara nöjd en sekund?

Kollade nyss på ett klipp ifrån Engla Höglunds begravning. Där två människor sjunger en låt ifrån Djungelboken 'En värld full av liv". Mina tårkanaler sprutar. Men det är skönt. Det var länge sedan jag grät, jag behöver nog detta.

Så, låt mig gråta ifred nu.

Kommentarer
Postat av: Sylvia

djungelboken, eruuuu dum eller? "en värld full av liv" är ju för fan lejonkungen! Kan du inte dina disney ;)

2009-02-23 @ 10:33:08
URL: http://honsomjag.blogg.se/
Postat av: Sylvia

jaa fyfan! ;) du borde faaaan skämmas :D

2009-02-23 @ 13:50:41
URL: http://honsomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0