resume

Onsdagskvällen handlade om brottning, tunnbrödrulle och brytna naglar. Jävligt roligt. Alltid alltid. Och filmtittande: The day the earth stod still(?) Den var ju...bra.

Torsdagen så var det mysa med Nathalie och bebismage. Sen åka direkt till väsby för att möta upp Amanda och Hanna för att handla saker till kvällen. Det blev en fet skål med kycklingsallad. UTAN pasta (för min skull) - vitt vin, efterrätt blev det en smaskig fruktsallad - jägermeister. Ska aldrig dricka det onykter igen. Aldrig.

Det pratades minnen. Gymnasiet, vänner, pojkvänner, ex, "kk's", sex, med mera, med mera.
Det var väldigt roligt. Hanna slaggade på Amandas tvåsittssoffa, fötterna rakt ut. Låg hon där som pippi långstrump.
Själv snodde jag sängplats med Amanda. Låg och skedade mysigt. Like we used to do. Back in the days!
Very mysigt måste jag påpeka. Inte varje dag man får skeda nu för tiden direkt.

Amanda hann som vanligt säga: "Nu sover vi" ungefär 7 gånger, innan vi verkligen somnade. Like we used to do.

Så, nu tänker jag lämna datorn igen för att återgå till min LÄSNING. Ni läste rätt. Jag ligger och läser Jenna Jameson's bok "Att älska som en porrstjärna!"  Jag älskar ju henne. Så imorgon kommer boken vara slut. Stör mig inte!

Amanda och Hanna: Du kommer bli kåt!

LÅT MIG BLI DET DÅ...

Förresten... Jag drömde att jag fick musen lapad inatt. Riktigt ordentligt.. jävlar du.
Jag kom, utan att ens röra mig själv.

*stolt tjej*
Det var dock lite udda och pinsamt när jag vaknade. Jag tror jag höll en ganska tyst nivå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0