snark

Det är verkligen dags för knoppning nu, även om jag vilat mesta tiden av den här dagen om jag ska vara ärlig.
Ska slänga av mig kläderna och sminket och nagellacket och dra på något nytt.
Imorgon ska jag iväg på... äventyr. Nej. Eller jo, lite typ. Men det blir en hemlis än så länge. Var inte otåliga.
Allting kommer ändå fram om ett tag. (!)

Nu skulle jag egentligen varit jätteonykter i sällskap med Jullan och Olle the heffaklump, Emälä och de andra stjärtisarna. Men jag sitter hemma framför datorn och avlider istället. Tänker på snusk. Inte speciellt givande.

Gäsp, gäsp. Var förbi apoteket idag också. Helt igenbommat. Kul, riktigt kul. Hela centrum var igenbommat iofs.
Nej, gud vad trött jag är nu.

Förresten så drömde jag att jag var tillsammans med BlondinBellas, Nils igår natt. Varför, vet jag verkligen inte.
Han är ju inte... direkt min typ så att säga. Någonstans.  Han var iallafall jättekär i mig. Kul att någon är det.

p.s jag vill också vara kär. På riktigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0