Spontanitet-Jossan is back...

Jag fick med mig två par stövlar och två par trosor hem igår. Mina stövlar är jag sjukt nöjd över och ena paret har jag strl TRETTIOSJU i. Förstå. Dvärgfötter. Superduperroligt. Ungefär samma, lika som mina händer.
Sen fick jag ju med mig en flaska vin och lite bacardi med. Ja, men visst. Slår på stort.
Blev dessutom 1000:- rikare på kuppen med. Ibland älskar jag livet. Och pengar. Och skor.
Födelsedagspresent till Frida hittade vi också. Efter jävla många om och men. Svinjobbigt!

På vägen hem pratar Sandra med Mickis i telefonen. När hon lägger på säger hon:
- presentkort på donken då?
- ursäkta? vad sa du nu?
- jaaaa, mickis sa att det finns
- men lägg av, aldrig att JAG frågar efter presentkort på MC DONALDS!
- men jag göre
Vi kommer till mcdriven. Sandra stannar upp. Han i kassan pratar till maskinen.
- Välkommen! Vad får det lov att vara (typ)
- Eh, har ni presentkort?
- Ursäkta, vad sa du?
Jag får ett skrattanfall.
- JA, presentkort... har ni det eller?
- eh, ska kolla..

Dom hade inte det. Lika bra var det. Vill inte leva med att JAG har lagt pengar på ett presentkort. På donken.
Det var roligt.

Sen for vi iallafall hem. Sandra pratar i telefonen igen. Som vanligt. Viska in eller ut ur en rondell. Hon ber mig växla ner till tvåan. Jag har inget körkort. Jag råkar lägga i friläge och bilen strejkar. Sen lyckas jag iallafall växla två ggr. Jävligt stolt över mig själv måste jag säga!



Nu då? Kanske hitta kläder till imorgon.

Kommentarer
Postat av: Natta

Det finns presentkort på MAX, det vet jag för det stod i kassan sist jag var där, hahahaha ;)

2009-02-27 @ 00:26:40
URL: http://nastynatalie.blogg.se/
Postat av: Anne

Haru dött i helgen eller? När kommer du till mig och dricker öl? ;(

2009-03-01 @ 04:24:42
URL: http://annerosenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0