superhuman

Dagen har gått heeeeelt smärtfritt måste jag meddela. Det var sjukt roligt att vara tillbaka bland kidsen och tanterna.. he he heeee. Faktiskt. Det var skönt att få andas lite "normal" luft. Normalt för mig. Dvs barn..
Steg in med ett rinnande öga så jag var kolsvart under ögat. Väldigt vackert. Alla barn blev helt till sig och skrek och sprang runt "Josefiiiiiiiiiiiiiiine är här.. titta titta, jooooooooooosefiiiiiiiiiiiiine!"  Minipluttisarna som jag "hade" med Lotta. Kan både GÅ och PRATA. Jag blir helt fascinerad av hur fort det går. Helt sinnessjukt.

Men nu är jag ju med mina gamla pluttisar som faktiskt kommer ihåg mig och min lilla prins kom och myste på en gång.
Sen efter lunchen var det dags att stiga ut. Japp. Jag har skippat sekreterar-looken mot termobyxor.
Satte mig i snön, prinsen flög på mig och tvärdäckade i mitt knä. Satt där och blev blöt i arslet sen gick vi in. Han fortsatte sova. Lillen fick feber så det var bara att ringa mammsen till honom. Stackars lilla.

Iallafall... tack och vad underbart att vara "tillbaka"! Några dagar är iallafall, några dagar. Mys myyyyyys.


"My only weakness is you..."

Kommentarer
Postat av: Sylvia

Haha, kände inte pontus igen mig?

Så smal har jag ju ändå inte blivit! haha..



hälsa han så gött ;D

2009-02-10 @ 20:51:01
URL: http://honsomjag.blogg.se/
Postat av: J

Fan va taskigt att jämföra mig med ett mongo. Därför kommer jag inte kommentera det här inlägget trots att jag borde och vill.

2009-02-11 @ 08:59:41
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Mli

Det där är ett perfekt jobb för dig! Det jobbar alldeles för mycket gamla surtanter inom det yrket, hoppas du får bli kvar forever :D

2009-02-11 @ 15:26:15
URL: http://lenaemeliemarie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0