vagörunuförtidenvafföhörualdriavrej

Idag har varit min första "arbetslösa" dag. Jag har dvs inte gjort ett skit. Inte ens sökt jobb.
Jag ville bara känna mig lite ledig för en gångs skull.

Jag fixade mig och drog till centrum för att fika med Karin och pussa på Molly.
Istället fick jag pussa på Molly, kramp i armen av hänganden bebis på den i två timmar.
35245455 kolhydrater i mig efter chokladtårtan och coca colan jag drog i mig.

Sen åkte jag hem och gjorde slingor på mig själv. Som jag borde avstått. Det såg jättefint ut. Nu är det lite väl gult här och var. Jag orkar inte gråta över mitt hår nå mer. Snyft. Vill ha det fint.. som alltid. Som jag brukar.
Jag köpte dessutom en nagelfil. Mina andra är verkligen enbart PAPPER nu. Haha..
Har jag gjort något annat?

Ne, suttit på arslet och ätit.
Snart ska jag börja gå till gymmet igen. NERVIS... skoja bara. Inte ett dugg! Ska bli skönt.
Bli av med "deprimerad-singel-kilona" HAHAHAHA.. skoja.. igen.

Undrar om jag får sova ensam imorgon eller ej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0