slutet gott, allting gott eller?

Herremingud, säger jag bara. Vilken nyårsafton. jag firade inte med en endaste vän men ändå var det min roligaste nyårsafton någonsin. Om man bortser ifrån den på Robbin's landställe som iofs slår mycket.
MEN... Fan vad roligt jag hade. Och inte med vilka som helst utan det var med pappa, faster, hennes man, deras kids, ett annat par, ett till par med en liten son och två 15 åriga tjejer. (Nej, jag raggade inte på dom.)

Jag hade en jättefin, sofistikerad svart klänning på mig. Jobbiga, jävla nylonstrumpisar som jag ändå inte kan använda eftersom jag river sönder varenda par jag köper. Blir ju ruinerad. Mitt hår var jättefint. Kändes jättelångt.(!)

Vi käkade förrätt och sen... mat. Någon fyllde på mitt glas med dricka hela tiden. Det var aldrig tomt. Min strupe hölls igång från 18.30 till 01.15 (ungefärliga tider). Ni vet hur skönt det är att bara sitta ner hela tiden när man dricker, sen ska man plötsligt resa sig upp för att göra något så går..."går" man rakt in i en vägg eller annat liknande. Hårt.
Det gjorde jag. Både på utvägen för att ta ett bloss och på invägen. Ullrika, ena partjejen skrattade åt mig och fyllde på mitt glas ännu mer. Här någonstans får jag allt bekräftat. Svart på vitt. Vart jag fått mitt vulgära sätt ifrån. Mitt stora intresse för kroppar och annat som är skönt. Det går tydligen i släkten. Helt plötsligt satt jag där. Blev FÖR vuxen i deras ögon och fick sitta och lyssna på deras sexsnack. När pappa öppnade munnen höll jag på dö. Satte fingrarna i öronen som en femåringen och ville gråta. Sen slutade jag när han sa "nu är du så pass vuxen att du får finna dig i att... ja, så här är det. du är med oss, och du är vuxen". Shittans, jag är alltså SÅ vuxen. Jag är tillräckligt vuxen att lyssna på vad för sexleksaker min faster har. Hur min fasters man brukar köpa med sig nya saker varje gång efter han har varit ute och flygit.
Och eftersom att jag inte är den som är den så förklarade jag någon sexleksak och glömde borta Vilka som satt vid samma bord. Eh, ojdå. Men ändå. Herregud. Det är mänskligt. Man ska väl inte behöva skämmas för att man gillar vissa saker och och... och kroppar. Sen vet folk mer än vad dom säger och så kommer det alltid att vara.

Vi är inte så stela svennsons som det ser ut att vara alltså.
och faktiskt, jag älskar det.

Efter att jag har fått höra om hur mycket snusk-sms jag har på telefonen "och annat" så är det dags för mig att inte platsen som trummis i mitt, Saga's, Oskar's och svin-Erik's rockband. Ni vet, guitar hero. Som jag inte ens kan uttala.
"Gittar-Hero". Jag var grym. Tills Oskar hela tiden förstörde allting. Åh. Treåringar alltså! Hihi.

Sen slogs Abba-sing star igång och jag var snabb som fan att greppa mikrofonen. Slog ut Ullrika 5 gånger på raken. Sen fick jag köra solo och ha konsert för hela skaran. Stod i soffan och dansa runt som en.. som en.. idiot, säkert.

Sen blev det tolvslaget. Vi gick ut och tände på massa raketer. jag ylade som en varg. rökte äkta cigarr ifrån. Vart fan nu dom där cigarrerna kommer ifrån. Hjärnsläpp, ursäkta. Jag höll iallafall på att spy efter varje bloss. Så jag gav upp och så kom en tjej med päls och näsan up i vädret förbi och jag hoppade fram till henne och frågade efter en cigg. Eller så bad jag bara om en. Jag vet inte. Kan inte alltid vara artig. Jag fick en iallafall, sen var det slutt. Stod fortfarande med mitt champangeglas i handen som jag haft hela kvällen. Efter sista champangeflaskan var slut var det dags för finare grejer. Öl.. royal. Öl i champangeglas funkar det med. Ajjamensan! Jag kutade upp på övervåningen igen och körde sing star.
Mitt största fans var min fasters man som stod och klappade händerna och började dansa med mig och tyckte att jag "sjunger såååååååååååååååååå bra, eoooeeeowoooo.. heja jossan". Tack, tack.. jag vet.

Sen fick min faster fnatt och tyckte att alla skulle gå hem. Hon skulle jobba idag. Kul.. väldigt kul. Jag ska jobba imorgon.. kl 9 på morgonen. Också kul! Inte. Så jag, pappa, Anneli och Tomas drog på oss och traskade hemåt. Pappa ringde upp alla i sin kontaktlista och ville tala om för dom hur mycket han älskade dom. Roligaste är när han ringer sina undersåtar från jobbet.. typ Ali, Mohammed, Jani.. ah jag vet inte ens vad dom heter. Men vi säger det. Helt plötsligt pratar han som någon annan. "ok, gott nytt år brorsan/mannen/habibi".

Lika roligt som min boss. När vi har möten och annat så pratar han som vilken svensk som helst. Så fort det bara är jag, Nikki och Sani. Då kommer turken fram i honom. (han är turk alltså)  Då är det "horunge jag svär" för hela slanten. Jag själv tycker det är svinroligt. Usch, nu blev jag bara p¨åmind om att jag ska gå upp 06.30 imorgon för att JOBBA.
Och imorgon blir min lilla, lillebror ARTON år. Helt sjukt. Jävligt sjukt!

Nej, nu ska jag fortsätta och vara död som oss vanliga dödliga människor så här dagen efter.

Gott nytt år! och det här blir mitt första inlägg detta år.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Sylvia

men hallå! om din bror fyller 18 år IDAG så är ju våra bröder lika gamla. nu fick jag ångest..........

2009-01-02 @ 16:38:31
URL: http://sylvia.orgypistol.com
Postat av: Anonym

Sylvia - of course! :D



jag vet...

alltså.. han var ju typ 13 när han förälskade sig i dig!

2009-01-04 @ 17:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0