tears don't fall, they crash around me

Vad är mitt problem nu då? Jag bara gråter och gråter och gråter åt allting. Inte för att jag är ledsen eller arg.
Utan det bara rinner. Igår kollade jag på någon film och jag grät som en idiot. Sen onanerade jag. Men iallafall.
Sen idag gick det en dokumentär om en kille som åkte till någon idrottsskola i England och bildade en pojkkör. "Boy's don't sing-choir" Jag la dessutom upp ett klipp med dom för ett halvår sedan. Men idag gick den på tv.
När dom sjöng och pratade efteråt med sina föräldrar började jag gråta igen. Verkligen hulkade mig. Jag är nog i en känslomässig obalns. Ovanligt.

Har fullt med vatten i öronen också efter mitt underbara bad. Nu blir det att föna håret och sen blir det nog sängen. Så idag R, sitter jag inte uppe och väntar på dig. För det blir antagligen JAG som får ta bussen till tandläkaren imorgon för operationen. Kul, jätteroligt. JÄTTEBRA... jag dör.
 
Håriga ben, stubbig under armarna, stubbig mus = jag. GREAT! Känner mig så jävla sexig. Inte.

Nog om mina i-landsproblem.
Nu ska jag göra mig vaaaaaaacköööör.. höhöäää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0