vilken evening

Jag är hungrig som en jävla idiot. Men kan absolut inte äta ännu. Det går inte för sig. Det får ge med sig och jag får helt enkelt hålla mig tills imorgon. Jag är sugen på havregrynsgröt med hallonsylt.

Sen så är det fullmåne eller något idag. Katt #1 löper (är kåt som fan), katt #2 löper också (lika kåt hon) och kattjävel #3 löper också (ännu kåtare). Jag får spasmer här hemma att lyssna på deras läten och se dom kräla/åla runt som sugna jävlar på golvet eller på mina fötter. GALEN JAG BLIVA!

Nu hör jag något.. ja, ena jäveln slickar ihjäl en plastpåse. Vad skulle jag med katter till!?

Sen så tyckte några av männen på min msn-lista att det var dags att berätta hur sugna dom är. På mig. Vilket jag inte kan göra något åt, sorri boys. Nu kommer jag också garanterat att antingen på ett samtal eller ett ord på msn av Stefan om att han INTE sagt något och att det låter som att jag tror/tycker att alla vill ha mig.

Så är det inte.

Tror jag.

Jag vill prata om väder. Folk vill prata om tuttar.

EN VECKA TILL........ På fredag. Då jävlar. Då blir det gymnastikövningar.

Kommentarer
Postat av: Stefan

alla vill väl ha dig..? ja menar.. med tanke på hur många som haft dig så är det ju inte oväntat att man faller för grupptrycket? <3



jag vill ha dig, jag lovar.

elak

2009-01-04 @ 19:07:08
Postat av: Josy-Cozy

Stefan - Påstår du att jag är en slampa? ledsen



hahaha det vill du inte alls. Jag vill inte ha dig iallafall!

2009-01-04 @ 19:14:11
URL: http://josefinet.blogg.se/
Postat av: Stefan

jag konstaterade liksom.. :O



nä, absolut inte. bra är du, verkligen. :*Ä

2009-01-04 @ 19:22:58
Postat av: Fenger

Haha min löper också!

2009-01-04 @ 20:33:42
URL: http://malinen.webblogg.se/
Postat av: Tutten

Stefan - tack, du är världens bästa vän! <3



Malin - Haha, it suuuuuuuucks!

2009-01-04 @ 21:30:09
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0