blähä!

Inatt drömde jag att Sonya hade köpt en stor jävla lägenhet precis vid stationen. Nybyggd, femrummare och världens största uteplats. Alla rummen var möblerade och perfekta. Jag åker dit och hälsar på.
"du får flytta in om du vill" Hon visade mig ett rum. "duger det här?" Jag tog det direkt. Och flyttade.
Jag var sjukt nöjd.

Sen drömde jag att jag skulle iväg med ett gäng ut i stan. Jag körde bil. Det var läskigt.
Inte nog med det så var allting som ett läskigt tvspel. Det var massa jävla monster jag var tvungen att mörda för att lkomma vidare hela tiden. Dom var överallt och ville verkligen döda mig. Hjälp.

Sen vaknade jag och nästan grät för att jag inte låg i mitt fina rum. Utan i mitt eget sketna rum.

Förresten, sluta smsa och ringa mig. Du är ju äcklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0