"tyckte du sa att du hade choklad i trosan"

Idag har jag varit produktiv och faktiskt tvättat. Så nu har jag massor med rena kläder. Lovely!

Sandra kom förbi mig i sin gula bil. Sen åkte vi ner till ica och jag behövde införskaffa ett nytt matförråd.
Sen hade vi mat-ångest. Vi velade mellan 100 olika maträtter. Sen så köpte vi iallafall grillad kyckling med potatisgratäng. Ja, som man skjutsar in i ugnen bara.
Till efterrätt blev det vatten/honungsmelon, brieost och kex. Mycket gott. Nu kan jag inte ens röra mig.

Sen hade vi disskutioner om saker. Allting. Allt du kan tänka dig.
Från att vara "fullmåns-kåt" till bajsnödighet.

Nu ska jag nog hoppa in i duschen.
Det känns som om det vore en bra idé!

Kommentarer
Postat av: S

Me like, me like!

2009-07-14 @ 17:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0