back on track

Nu har jag äntligen landat efter helgens bravader. Jag är sjukt hungrig, jag skulle kunna sova i 100h till. Men det gör jag inte.

Fredagen började med att jag  verkligen slet som ett djur för att hitta kläder att ha på mig inför kvällen. Till slut fick jag på mig något som satt fint. Åkte in till stan och mötte upp Olof. Ja, alltså efter många om och men. Jag GICK vilse på väg till odenplan. Sen fick jag sätta mig på rätt tunnelbana för att hamna rätt. Där stod han och tyckte jag var dum i huvudet.
Sen tog vi bussen ner till Storstad där alla redan var. Vi som skulle vara först. Men som sagt, fint folk kommer alltid sist.
Jagbaskoja!
Beställde lite öl, snickelisnackade med dom andra innan vi fick sätta oss vid våra bord. Maten var helt suverän. Sjukt gott var det. Nu blev jag hungrig igen. Även om jag fick in vääääldigt rött kött. Men men.. det slank ner. Sen ännu mera öl på det. Sen hängde vi vid baren någon timme och sen skulle vi över till Olsson's.
Packet hängde på. Öl och sedan HALLON-mojito. Ah, gudagåva. Underbart! Det ska jag dricka hela sommaren.
"Markus" drinken är så last year så det finns inte. Efter att jag varit på Olsson's ett tag och pratat med Niklas i telefonen tar jag tag i min impulsiva sida och drar mig till medis för att möta upp honom och gå på carmen/karmen? Mer öl. Och mer annat. Hälsade på hans vänner som inte alls var lika intresserade utav mig tror jag. Hahaha.
Sen skulle vi promenera till slussen (i guess). Kissade i en buske, vid en gård. Jag var inte den första, det låg tamponger och jag vet inte vad i den busken. Sen fortsatte vi att traska vidare. Mötte på två killar som ville till gamla G, dvs en gayklubb jag alltid hängde på förut. Jag försökte förklara vart det låg nu.Och Niklas också. Men vi förklarade två helt olika ställen. Sen var jag på besök i Hallunda. Kramades med galna, ROLIGA föräldrar och fick ett stort glas röttvin.
etc. etc.etc.etc.etc.etc. 4h senare. Tvärdöda. Somnar. Snark.

Lördag: Vaknar av fågeln utanför fönstret som låter som inåt... Solen lyser också. Jag är halvblind. Som vanligt. Får panik över klockan. Det var halvlugnt. Men sen blev det bråttom bråttom. Stressade som en jävla idiot hemåt, fick packa med mig det som var nödvändigt. Sen var det bara vända igen och åka tillbaka. Till stan alltså. Mot Islandstorget och hem till Frida på födelsedagsmiddag Sjukt mumsigt. och sedan: KLADDKAKA! Jag äter bara kladdkaka när jag umgås med dom dära sejjorna. Mums mums, 1 vinflaska och 2 baccardi breezer senare så höll jag på tvärdäcka. Magen stod rakt ut och gjorde ont. Igår tror jag att nun-flaskan gav mig ett slags sign. Kanske är det dags igen. kanske. Jag funderar på det.
Jag höll det några sekunder tills vi satt där och pratade om avsugningar, hur man ska rida bäst, osv osv.
Helt plötsligt fick jag agera någon slags skådespelare eller medhjälpare som ska visa hur allt ska gå till. Kul, men ändå.
ALLA tips vill man inte ALLTID dela med sig utav. Sandra tvingade mig iallafall att visa. Jag t.ex lärde henne att eftersom att hon är kort så ska hon dra fram benen lite längre än oss andra vanligbenade människor. Hon tyckte det verkade bra.
Sen var hon "tvungen" att öva på mig. "Äre skönt, JOSSE, är det skönt?" Joja, jätteskönt. Efter ett tag kommer vi in på sperma. Jenny lyser upp direkt och gör tummen upp "MMM PROTTAIN". Hahahahaha. Malin sitter bredvid och vill kräkas ungefär hela tiden. Men efter 1h ringer hon sin kille, låter halvt bitter "du, när jag kommer hem ska vi ha sex" .

Sedan sätter sig Jenny bredvid mig och tittar på mig och frågar; "Josse, när jag knullar med min dildo så kommer jag bara i några sekunder? vad ska jag göra?"  Helt plötsligt blev jag "bästavännerssexinstruktör". Iofs visste jag inte ens vad jag skulle svara eftersom att jag lider av samma problem. Så vi sket i det. Sen pratade vi idioter.

Jag var irriterad ungefär hela kvällen eftersom att när folk (inte dom som var där, andra.) påstår och säger att dom inte ens bryr sig om vad jag gör eller bla bla bla.. men ändå gör det och kommer och tror sig massa saker blir jag irriterad.
Har jag inga förpliktelser gör jag vad jag vill. Det ska väl ändå vara rättvist? precis, så tänker jag.
Sen tyckte jag det var  frid och fröjd och ville ta reda på lite fakta. Ringde ett samtal. Det blev bara kaos. Jag är tydligen "märklig". Nej, jag vill bara göra rätt för mig. Så, nog om det. Att jag ens orkar engagera mig. Smutt!

Så, nej nu ska jag äta. Något.

p.s Anne, jag lever. Jättemycket ;-)



Kommentarer
Postat av: Anne

Just checking up on you babe ;)

2009-03-03 @ 21:20:41
URL: http://annerosenqvist.blogg.se/
Postat av: Natta

Kan också rekommendera Strawberry mojito, smaskens :D Men ska beställa en raspberry mojito nästa gång jag är ute och smaka på den också, gillar ju faktiskt hallon lite mer än jordgubbar <3

2009-03-03 @ 23:03:44
URL: http://nastynatalie.blogg.se/
Postat av: J.

Natta - men gullet jag drack den med ;) haha

2009-03-04 @ 15:17:47
URL: http://josefinet.blogg.se/
Postat av: Linda

ville bara informera om att jag har kissat på mig pga dig

2009-03-09 @ 07:54:29
Postat av: Anonym

törstig!

2009-03-09 @ 17:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0