jag är äcklig

Jag som sov så himla skönt. Enda tills jag blir väckt att byrackan som vill ut och gå. Jag gick på en riktig långpromenad. T.o.m hunden ville ta pauser. Vilket vi inte gjorde för jag blev galen på att ingen jävla bankomat någonsin vill fungera när jag ska plocka ut stålars. Sen tänkte jag gå mot centrum. Där fanns inte ens bankomaten kvar. BRA! Fick fortsätta promenera. Nog med det. Sen fick jag ut lite cashi iallafall. Nu värker mina smalben igen. Är nog fet.

Kom in och hoppade upp i soffan bredvid mamma, satte mig i skräddarställning och råkade prutta. En sån där som bara kom. Mamma reste på sig och tittade på mig jätteäcklad "Jossan, du är så himla äcklig. särar på benen och skiter på mig". Det var ju inte ens med meningen. Ursäkta mig!

Nu är Katja här också med sin hund. Jävla hunddagis. Galna gänget. Jag sitter i vardagsrummet och lyssnar på dom i köket. Dom pratar om hundarnas snoppar. Uh.
- nej, men zeth har en liten snopp
- titta, nu tittar han på dig.. stackars hund
- neeeeee, min lilla fina hund, du kan inte ha en stor sak dinglandes mellan benen, det passar inte till din kropp
- tänk om han hade kvar pungkulorna.. två stora pungkulor i rumpan
- usch, vad fult

Friska människor, verkligen.

Förresten, good news. På måndag ska jag provjobba på/i min brors sushibar. Yey!
Det gäller att ha kontakter i dessa tider. Dessvärre är det kvällspass. Men det får duga så länge faktiskt.
Besök: www.stockholmsushi.se 

Kom inte dit och gör mig nervös bara, TACK!

Kommentarer
Postat av: Anonym

så det är dit man ska åka om man vill träffa dig?

2009-03-08 @ 10:47:17
Postat av: Josefine

förmodligen, ja.. hahah

2009-03-08 @ 15:49:27
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0